KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

Zaza Dayı Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Zaza Dayı Anlamlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Zaza Dayının Komik Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Zaza Dayı Anlamlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Zaza Dayının Komik Sözleri sizlerle.
- Memati gelmişse bana niye geliysin Cevherim git karşıla.

- Vay vay kimleri göriyim.

- Bu degil, buda degil, bu degilin yanındakide degil.

- Senin ayarın mı düşük Cevher’im.

- Nededi Firket Bey Teklifimizee. Demedi Demedi Deme Dedi.

- Yalan söylüyorsam ha bu sakalıma tükür Memati.

- Sen benim yerimde olsan ne derdin Cevher’im. ver şunun bi*ini aman cipini.

- Ayılar ne zaman selam sabah ürenmiş de gönderiyi o ha ayı.

- Biz çalma işinde değiliz ki çırpma işindeyiz.

- Ayi ayioglu ayi ulan 50 senedir sehirdesin insan biraz insana alişir ayi.

- Lan Şemo benden habersiz gaz mı patlatıynnn.

- Turan dediğin antibiotikçi mi.

- Bunlarada kari dayanmi ha Cevherim öbür zalimda avukat kariyi öldürdü biliysin.

- İbrahim sen bal yiyince senin kafan çalışiy haa. Yavaş ye İbrahim Dayım kızacak daa.

- Memati oyuna gelme senin burda adamına villa hediye ettim herifi burdan gönderdim.

- Bu tuzlu kumla ördüğün duvarı keçiye mi yalatacan ? Cevher !!! Eee bu beni sevmiyiiii.

- Mematiyede söle o beni sevmiy. Biraz daha gelmezse, hediyesini alır, bende onu sevmem.

- İbram benim anam iğnecidi biliy misin. ne iğnesi. İğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırıy.

- Cıva gibi her yerin oynuyor. Cevher biz taş ocağına değil civa madenine gelmişiz baksana civa gibi heryeri oynuyor.

- Memati bak eğer benim senin gönderdiğin adamı öldürdüğüme inaniysen aha sakalım tükür. Yok kestiğim bu sakalada inanmiysen aha boynum Memati kes Bak ganım aksa zaza değilim haa.

- Fikret bege selam söyle Bi yegenimi ona feda etmisim Banak ikincisini feda ettirmesin. Bu sefer altina isetmem,dinime imanima üstüne isetirim.

- La ne gönder gitsin Gitsinki Memati buraya gelsin Geldi geldi gelmedii Seni aynen nenenle dedenin yanina gönderiyk ha özlemisindir.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz İskender Büyük Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

1 yorum: