KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

Kurtlar Vadisi Alnıma Yazılmış Bu Kara Yazı

Kurtlar Vadisi Dizisinde Çalan Ünlü Şarkıcı Kubat'ın Dinleyiciler Tarafından Çok Sevilen Şarkısı Alnıma Yazılmış Bu Kara Yazı'nın Şarkı Sözleri;

Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim,
Murat Alıp Doya Doya Gezmedim,
Bu Kara Yazıyı Kendim Yazmadım.

Alnıma Yazılmış Bu Kara Yazı,
Kader Böyleyimiş Ağlarım Bazı
Gönül Ey Sebebim Ey.

Şu Gonca Gülleri Ben Dermedim
Çifte Bülbülleri Konduramadım
Kadir Kıymetimi Bildiremedim

Alnıma Yazılmış Bu Kara Yazı,
Kader Böyleyimiş Ağlarım Bazı
Gönül Ey Sebebim Ey.

Geceleri Uyku Girmez Gözüme,
Zalım Yastık Diken Oldu Gözüme,
Uyma Dedim Uydun Eller Sözüne.

Alnıma Yazılmış Bu Kara Yazı,
Kader Böyle İmiş Ağlarım Bazı
Gönül Ey Sebebim Ey.

Hiç yorum yok