KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

Kurtlar Vadisi Güllü Erhan Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden farklı Kurtlar Vadisi Güllü Erhan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kvp Güllü Erhan Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden farklı Kurtlar Vadisi Güllü Erhan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kvp Güllü Erhan Sözleri sizlerle.
1. "Tilki! Yanlış yerdesin burası Kurtlar Vadisi!"

2. "Adam bize şifreli şeyi niye veriyor?"

3. "Ben bu kadar temiz cam ömrümde görmedim."

4. "Memati Abi'ye poşete koyduğum iki çift lafım var."

5. "İskender Büyük, senden büyük Allah var."

6. "Ben Polat Abi'siz bir dünyada yaşıyorum ya sen de Manolya'sız yaşarsın."

7. "Bi de güzel bir Türkiye haritası ama sarışın olsun."

8. "Sütlaç gibiyimdir, üstüm yanık."

9. "İçim yanıyor dumanında boğulma."

10. "Allaaah! Sen yaşıyorsun ha!"

11. "Acımı içime akıttım ben. Karaciğer, pankreas hepsi eridi sayende."

12. "Çöpçü de olsa devlet adam ciddiyetini hiç bozmaz."

13. "Dayı sırat köprüsü araba trafiğine açık mıdır diyorsun?"

14. "Sen o kadar kahpelik yaptın ben sana öyle bi şey söyledim mi?"

15. "Ne güzel kırmızı halılarda ihalelere giriyorduk, silah yerine kredi kartı kullanıyorduk."

16. "Anam beni sana adam olayım diye yolladı. Allah ikinizi de yaramaz avrat şerrinden korusun dedi uğurladı."

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Kurtlar Vadisi Pusu Replikleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok