KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

Polat Alemdar Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden ağır Polat Alemdar Racon Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efsane Polat Alemdar Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden ağır Polat Alemdar Racon Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efsane Polat Alemdar Sözleri sizlerle.
- Sonunu düşünen kahraman olamaz.

- İki kişinin bildiği sır değildir.

- Azdan az, çoktan çok gider.

- Ne sevdiklerim için yaşayabiliyorum, ne de vatanım için ölebiliyorum.

- Ölüler de zannediyor ki diriler hergün helva yiyor.

- Devletle ortak olanın vereceği çok olur, Allah’la ortak olanın alacağı çok olur.

- Biz ki vatan sevmelerinin ustasıyız.

- Çok mütevazi olma, kibirden bilirler.

- Bizim de bir adımız var ezanla konuldu selayla biter.

- Racon kesmiyorum, kafa kesiyorum!

- Kurtlukta düşeni yemek kanundur.

- Dostum olmaz, hasmım yaşamaz.

- Rüzgar ne kadar sert eserse essin, kayadan alıp götüreceği tozdur.

- Bilmediğin yere kapıdan girmeyeceksin.

- Atasını tanımayan, it peşinde gezer. İt ürür kervan yürür.

- Tedariksiz hacete giden domala domala taş arar.

- Avın eti yenmiyorsa amaç sadece oyun oynamaktır.

- Ben soru sormam, hesap sorarım.

- Dünya bir gündür, o da bugündür.

- Her gün olan yenilik, benim geleneklerime bir ihanet ve hakarettir.

- Hukuk insanı sadece yaşatmaz, öldürür de.

- O bu değil de dayı siftahsız ölücektin ona çok üzüldüm.

- Yaşamak için yalvarmadık, ölmek için de yalvarmayız.

- Ben bu vatanı karşılıksız da severim.

- Ekmek yediği yere ihanet eden, gün gelir ekmek yediği yerden kurşun yer.

- Avın eti yenmiyorsa, amaç oyun oynamaktır.

- Çakal gibi dostum olacağına, aslan gibi düşmanım olsun.

- Kelle veren tarafta değil, kelle alan taraftayız.

- Sevdiğinle buluşursun ama bilirsin ki bu hasretin sonu değildir.

- Çakalın yaveri tilkidir.

- Dünya bir gündür, o da bugündür.

- Vadiye pus indikten sonra kurt değil kurda, attığı adıma bile güvenmez.

- Kuştan korkan darı ekmez.

- Ölenin arkasından ağlama ki sen öldükten sonra arkandan ağlayan bırakma.

- Eğer bir adamla votka içmemişsen, onunla asla düşman olma.

- Vatan dediğin bu aslanlar bir de bunları doğuran aslan analar.

- Ateşle oynayan ya elini yakar, ya kendini.

- Dünyanı karartmaya geldim..

- Dostunu da, düşmanını da kendin seçtiğin sürece güçlüsün.

- Büyüğünü bilen büyüğünden büyüktür.

- Kaç ölüm adını değiştirir usta?

- Hayatta hiç bir şey tesadüf değildir.

- Namımızın büyüklüğü, dostlarımızın büyüklüğündendir.

- Fazla dolaşanın ayağına bok bulaşır.

- Cenneti göremeyeceğiz Memati bari cehennemi hak edelim.

- Sahip olabileceğin şey budur sahip olamayacağın şey budur.

- İntikam soğuk yenildiğinde lezzetli bir aştır.

- Güneş tepeden vurduysa, gölge ayağımızın altıdır…

- Kurda akıl, güneş doğana kadar lazımdır.

- Benim aslanlarıma kefenden başka şey giydiremezler.

- Çarkın nasıl işlediğini bilmek önemli değil, çarka çomak sokmak önemli.

- İşin içine ihanet girdi mi kardeşlik değil hukuk başlamalı.

- Bir gemi batıyorsa o gemide ben yokum demektir.

- Bilmediğin bir işe giriyorsan muhakkak birşeyler kaybedersin.

- Kartal avını öldürmeden önce göğün en tepesine çıkartıp aşağı bırakırmış.

- Kartal kurdu koyun zannederse direk yere çakılır.

- Kurtlar vadisinde beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.

- Tamam onun eli güçlü ama kumarı oynatan benim.

- Dirisinden korkmadık, Ölüsünden mi korkacağız?

- İçimde alacağanız tek bir kafa var gerisi kuru kafa atın gitsin.

- Eğer senden başka büyük yoksa eyvallah diyeceksin.

- Kurtlar vadisinde ölüm akreple yelkovanın buluşma anıdır.

- Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez.

- Sen benim hem var olma hem de yok olma sebebimsin.

- Kurtlar Vadisinde iz sürmek istiyorsan kurdun postunu giymek zorundasın.

- Kimileri okur öğrenir, kimileri yaşar öğrenir.

- Kanı Efe, içi Ali, dışı Polat! Bir karar ver evlat!

- Umarım ömrümün sonunda doğrularım yanlışlarımdan fazla olur.

- Allah kadının haklı olanından sakınsın.

- Sabır boyun eğmek değildir, sabır mücadele etmektir.

- Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm? Ben senin için yaşamayı göze almışım.

- Bu bir satranç, 64 kare dışında olmak da var, piyon olmak da var, mat olmak da.

- Biz ölmeyi çoktan göze aldık da, yanımızda kimler götüreceğiz onu düşünüyoruz.

- Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk. Ama yüreğimizden vurdular bizi.

- Kurt yatağında yatan kurt, aslan ininde yatan aslan, çakal otlağında gezen çakal olur.

- Cennetten çiçek alıp cehenneme dikemezsin, cehennemden kor alıp cenneti yakamazsın.

- Bu alem, kimsenin kimseyi konuşturduğu alem değildir, herkesin birbirini susturduğu alemdir.

- Kapıdan içeri girip yeminini edersin, çıkarken hayatın yemin ettiğin masanın üzerinde kalmıştır.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Abdülhey Çoban Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Benim Rahat alamadığım dünyada hiç kimse is Tira hat alamaz

    YanıtlaSil