KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

Ağır Abi Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz Ağır Abi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Ağır Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz Ağır Abi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Ağır Sözler sizlerle.
- İhanetin nedeni olmaz bedeli olur.

- O kırdığın kalp annenin porselen takımı değil!

- Adamlık her gün aynı kadına aşık olmaktır.

- Bunu da yaz hâkim bey umuda kelepçe vurulmaz.

- Herkesin gecesi kendi yarası kadar derindir.

- Diz üstü yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim.

- Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.

- Bedenin bakire olsa ne yazar ruhun or.pu olduktan sonra.

- Bu günde ölmedik ama yaşadık mı? O da belli değil.

- O benim delice tutkum hiçbir zaman iyileşmeyecek yaramdı.

- Deli tarafıma gelme sakın orada ben bile hükümsüzüm.

- Herkesin korktuğu ölümü biz sokaklarda oyun niyetine oynarız.

- Bazı insanları da sadece tanıyana kadar çok seversin!

- Kalemimi kırmış olabilirsiniz ama mürekkebimde boğulacaksınız.

- Hayal kurmak için değil hayat kurmak için sevdim seni.

- Ömrü bitene kadar sevmeli insan. Menfaatleri bitene kadar değil.

- Tilki gibi dostum olacağına aslan gibi düşmanım olsun.

- Kimine göre yalanım kimine göre kralım ben adamına göre adamım.

- Bazıları şükretmeyi bazıları küfretmeyi öğretir insana.

- Şımaracak kimsen olmayınca hayat seni kocaman bir adama çevirir.

- Kalabalıkta artistlik yapanın tenhada özrü kabul olmaz.

- Bazı şeyler nasiptir bir bardak çay söylersin nasibin varsa içersin.

- Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

- Delikanlılık belinde taşıdığın silah değil bedeninde taşıdığın yürektedir.

- Hayatta edindiğim tecrübeler yediğim kazıkların toplamıdır.

- Unutma sen gitmekle eylem yaparsan ben unutmakla devrim yaparım.

- Bizim ortamda yaşı büyük olana değil. Adam olana abi denir.

- Fark edilmek için fark yapmak fark yapmak için meydan okumak gerekir

- İki arada bir derede kalmadı hiç gönlüm ya sevdim ya sildim.

- Ölmeyi çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.

- Ya av olacaksın ya da avcı. Ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.

- Herkes kaybettiği kadar içecekse eğer. O masadan en son ben kalkarım.

- Biz hiç kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar hep müsait bir yerde indiler.

- Karanlık gecelerde çıkar ismimiz aleme ağır abidir adımız bilir alem bizi.

- Hayatı kurallarıyla yaşarsan ezilirsin kendi doğrularınla yaşarsan ezersin.

- Bir kadını mutlu etmek için dost gibi dertleş baba gibi koru adam gibi sev.

- Biz popüler değiliz adamız bizim durumlarımız değil adamlığımız beğenilir.

- Ölmeyi çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.

- Modası değişmeyen tek şey kefen… Hala daha cebi yok beyaz ve hala tek parça.

- Yüreğimiz darağacındayken bile ölüme koşup sevdiklerimizin kıymetini hep bildik.

- Her genç delikanlının sevgilisi olabilir ama her genç kızın delikanlı sevgilisi olamaz.

- Bana aşktan bahsetme sevmek kim sen kimsin! Sevmeyi bilmeyen aşk acısı ne bilsin.

- Varsın olmasın hayatta her istediğimiz biz olana elhamdülillah olmayana eyvallah deriz.

- Gecenin yarısı uyanıp bir sigara yakayım derken paketi bitiren insanların derdi büyüktür.

- Ben seninle toprağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri hep yalnız gömdüm.

- Beni bir gün boynum eğik görürseniz bilin ki yere düşen bir şeyi almak için eğilmişimdir.

- Serseriler ağlamaz ağlarsa kimse susturamaz sunu bil ki sosyete kızı herkes serseri olamaz.

- Bazı kadınların pembe olsa da kimliği adamım diye gezen birçoğundan daha mavidir yüreği.

- Siz sokakların efendisi sandığınız semtlerin çocuklarısınız bizler sizlere bağışladık o sokakları.

- Kimseyi ezmedim ezeni ezdim dostuma kardeşime yanlışa düşüp de kendimi madara etmedim.

- Sana ağır gelir benim sana sevgim dengeni kaybedersin. Kiliseye girer Selam-ün Aleyküm dersin.

- Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte kim vurduya gideceksin.

- Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu.

- Karanlığın pezevenk olup beni yalnızlığa satmasına yalnızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım artık.

- Bu hayatta iki şeye güvenirim kardeş. Biri aynaya baktığımda gördüğüme diğeri yukarı baktığımda göremediğime…

- Arayıp sesini duymak istiyorum ama bir yandan da korkuyorum. Ya Nasılsın? dediğimde Mutluyum? dersen…

- Oluruna bıraktım artık gelişi güzel yaşıyorum hayatı. Ve şu üç günlük dünyada hiç takmıyorum 5 kuruşluk insanları.

- Boş versene aşk mı kaldı artık? Herkes gördüğünü sever olmuş. Ne olduğuna değil ne verdiğine bakar olmuş.

- Var mısın yok musun hayatımda belli değil seni seveceğime yarışmaya katılırdım sevenlerin arasını yapardım güzelim.

- Güneş yüzlüm benim senin için karanlıklardan çıkıp taktım belime silahımı ağır abi olmanın yoktur hesabı.

- Hayat yollardan çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksin seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçeceksin.

- Defterini dürdüğüm insanların muhasebesini tutmuyorum. İade faturasını kesip hatalı mal olarak iade ediyorum.

- Zamana bırak dediler bende öyle yaptım. Gün hafta ay yıl derken sadece şunu anladım eskiyor ama eksilmiyor kalp ağrısı.

- Acı çekiyordum senden sonra fakat unuttuğun bir şey vardı. Çektiğim her acı beni değil içimdeki seni öldürüyordu.

- Dönüp bir an geçmişi anımsadığında canın çok acır. Ama nafile geçmiş olsun lafı binlerce kez kulaklarında yankılanır.

- İsteyene istediği kadar sevgi isteyene istemediği kadar mermi benim rahat olmadığım yerde kimse istirahat edemez.

- Âlemde dayı olmuşuz ne fayda Sözlerde kral olmuşuz ne fayda bir güzel sevdik sonunda oda bize bakmıyor batsın bu sevda.

- Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun bas harflerisin.

- Hani derler ya bir konuşursam yer yerinden oynar diye. Ben onlardan değilim. Konuşursam derinden kimse kalkamaz yerinden.

- Hayat yollardan çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksin seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçeceksin.

- Hayatım senin yolunun üstüne çizilmiş gülüm sensiz olamam yoluna çıkarım her seferinde hayalinle yatarım soğuk gecelerimde.

- Bazılarını geçmişte bıraktım böylece benden geçmiş oldular kimlerin başına geleceklerse onlara da şimdiden geçmiş olsun.

- Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

- Bazılarını geçmişte bıraktım böylece benden geçmiş oldular kimlerin başına geleceklerse onlara da şimdiden geçmiş olsun.

- Sen tarifi imkânsız bencil bir yaratıksın! Seninle geçirdiğim zamana değil seninle geçirmeyi umduğum hayallerime acıyorum şimdi Pislik!

- Şekil yapma bana ezerim seni fazla kurcalama bozarım seni delikanlı adam yapmaz geri ben daima ileri giderim ezerim seni.

- Rabbim dedi Dilimdeki tevekkülü kalbime indir. Tam bir tevekkül nasip et. Mademki kadere iman ettim dilimdeki tevekkülü kalbime indir.

- Erkeklerin kalbi mezar gibidir bir giren bir daha çıkamaz kadınların kalbi 5 yıldızlı otel gibidir giren çıkan belli olmaz.

- Hiç tanımadığım insanlarla birden yapmacık davranarak birden samimi olacağıma egolu davranarak doğal olmayı yeğlerim. Yapmacıklıktan iyidir.

- Kurşun kadar hızlı yaşarım hayatı boş kovan gibi düşman doludur barutum geceleri alırım arabamı giderim belanın olduğu yere.

- Çocuk yok karşında anlatma masal kurbağa bekleme olursun sanal bizim sevgimiz her zaman real delikanlı gibi seviyoruz ağır abileri izliyoruz.

- Nice delikanlılar gördük kolunda kız cebinde emanet arkasında sürü. Raconu kahpelik yürüyüşü sahtelik kalbi var yüreği yok.

- Reislerle kurduk mekânı dayılarla harcadık bu yolları serserilerle âleme daldık delikanlılarla şekil yaptık bizler ağır abileriz herkesi severiz.

- Tarz yaratmak için ağır abi olma. Ağır abi dediğin sevdi mi tam sever giydiğini herkes beğenir saygısı sonsuz sevgisi ebedi olur.

- Güneşin rengine benzemez gecenin rengi üşütür ayaz korkutur karanlık bugün bir gariplik bir hüzünlük var yüreğimizde ya biz fazlayız bu şehirde ya da bir dost eksik.

- Biz hapishanelerde öğrendik bağlamayı telleri anlatır sana olan aşkımı yaptım sana 4 duvar arasında bir şarkı şarkının adı bu hayat sensiz olmamalı.

- Benim gözüm karadır sevdiğime değer veririm değer verdiğimi severim sen benim değerimi bilmedin şimdi sokak köşelerinde değer ara kendine değersiz insan!

- Yıllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim bir gün vardır yaşamın anlamını değiştirdi bana dair hissetmediğimi bilmediğimi yaşattı iste o ani senle yaşadım senle sevdim.

- Firari saatlerin ardından gelen isyankâr sokakların tövbekâr çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz ve de hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz.

- Acılara dayanır bu yürek ama senin gibi nankörlere asla! Gözlerimin gördüğü yerden sildim seni bitirdin içimdeki delikanlı sevgiyi mutluluklar sana yaşadığın namert hayatında.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Mafya Babaları Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok