KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

Kurtlar Vadisi Pusu İskender Büyük Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden anlamlı Kurtlar Vadisi Pusu İskender Büyük Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kurtlar Vadisi İskender Büyük Replikleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden anlamlı Kurtlar Vadisi Pusu İskender Büyük Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kurtlar Vadisi İskender Büyük Replikleri sizlerle.
Aslan Akbey: Başlangıç kuralı acemiler için her yerde aynıdır… Ağzın sıkı… Gözlerin açık… Fermuarın kapalı olsun yeter…

Seyfo Dayı: Cennetten çiçek çalıp cehenneme dikemezsin, Cehennemden kor alıp cenneti yakamazsın…

İskender Büyük: Eğer işin içinde Polat yoksa ben Memati'yi kimseye yedirmem. O bana lazım

Polat: Bana çeteyi de mafyayı da anlatma Alper! Ben bunun ihtisasını yaptım.

Laz Ziya: 50 yılda itibar edinirsin... 5 dakikada kaybedersin…

Elif Eylül: Aşk tren garında el salladığım iki kömür gözdü… Yandı gitti...

Bulut: Ben bu Memati'nin raconunu seviyorum. Valla bu çocuğu başkası vursa zoruma gider.

Memati: Herkes birbirini daha iyi anlayacaksa, bende en iyi bildiğim dilden konuşayım.

Ömer Baba: Kul kulu kusursuzluğundan ötürü değil… Kusurlarıyla beraber tanıyıp… Kabul edip… Sevdiği zaman bir ömür geçer…

Muro: Efendim devrimci ahlaktan yoksun, küçük burjuva zaafları olan satılmış hainlerin çıkardığı dedikodulardan son derece rahatsızım…

Ahu Toros: Yaşamak ölümse… Seninle ölürüm…

Tuncay Kantarcı: Aç adam para kazanır... Açgözlü adam hiçbir şey kazanamaz...

Polat Alemdar: Orda sırtlarını dayayacak kayalar vardı … Birde ölüme gittikleri arkadaşlarının sırtları … Paranın olduğu yerde dağda yok … Arkadaş da…

Memati: Usta bu kadar güvenmiyorsan çeker silahı kafama sıkarım.

Polat: Sana bir gün güvensizlik yaşarsam, senden bir şey saklamam kafana sıkarım Memati!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Memati: Kırgınlık yok Abdülhey, kızgınlık var. O da uykusuzluktan herhalde.
Abdülhey: Bendeki kırgınlık ama bir önemi yok.
Memati: E uzatma sende Abdülhey.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Memati: Usta bunlarla napıcaz?
Polat: Uyuşturucu yapıcaz.
Abdülhey: Abi ticaretini geçtik imalatına mı girdik!?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Memati: Tribe girecek bir şey yok Abdülhey. Ben çok vurduğum adamın cenazesine katıldım.
Abdülhey: Bu sevap seni cennete götürür abi.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Amon: Seni bütün felaketlerden koruyup, el üstünde tutabilirim.
Polat: İstemez. Bana Allah yeter!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

POLAT ALEMDAR NELER DEMİŞTİ?

- Ben kimseden emir almam…

- Her şeyi bilmene gerek yok… Haddini bil yeter…

- Dünya bir gündür… Oda bu gündür…

- Asla birilerinin umudunu kırma, belki de sahip oldukları tek şey o'dur…

- Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır…

- Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir…

- Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir…

- Polat Alemdar: Ölenin arkasından ağlama ki, sen öldükten sonrada arkandan ağlayan bırakma!

- Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar…

- Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin…

SÜLEYMAN ÇAKIR NELER DEMİŞTİ?

- Ölüye bir gün ağlanır deliye her gün!

- İstanbul’a sefir olduk evde sefil olduk!

- Kimse benden çalamaz…

- Ne güzel İstanbul be…

- Kar üstünde kan izi kalsa da. Üstümüzde akbabalar uçsa da. Son nefesimize kadar. Kuyruğumuzda diktir. Başımız da.

- Hadi lan İstanbul, hadi be koçum. Bakma öyle aval aval.Ben yapacağımı yaptım sıra sende. Göster cömertliğini bana göster ki toprağından öpeyim. Delikanlısın deyim sana. Delikanlısın deyim lan...

- Dostun dostumdur dedin Düşmanın düşmanım, belimizdeki silahta aynı olsun ki belimiz bükülmesin…

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Zaza Dayı Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

1 yorum: