KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

KURTLAR VADİSİ'NİN İLK VE TEK ONLİNE SİTESİ - 2003-2023

Kurtlar Vadisi Hekimoğlu Türküsü Dinle

Kurtlar Vadisi Dizisinde Çalan Ünlü Şarkıcı Gökhan Kırdar Tarafından Düzenlenen Hekimoğlu Türküsü'nün Dinleyiciler Tarafından Çok Sevilen Şarkısı Hekimoğlu'nun Şarkı Sözleri;

Hekimoğlu derler benim aslıma
Aynalı martin yaptırdım kendi nefsime

Konaklar yaptırdım mermer direkli
Hekimoğlu geliyor aslan yürekli

Konaklar yaptırdım döşetemedim
Ünye Fatsa bir oldu başedemedim

Pencereden baktım kırat geliyor
Kıratın üstünde paşa geliyor

İster vali gelsin isterse paşa
Gelme paşa gelme ben atmam boşa

Çiftlice'nin muhtarı puşttur pezevenk
Hekimoğlu geliyor uçkur çözerek

Mangallarda yanıyor fındık kömürü
Çok canları yakıyor martin demiri

Ünye Fatsa arası ordu kuruldu
Hekimoğlu dediğin o da vuruldu
Hekimoğlu derler benim aslıma
Aynalı martin yaptırdım da (Narinim) kendi neslime

Hekimoğlu derler ufak bir uşak
Bir omuzdan bir omuza (Narinim) on arma fişek

Konaklar yaptırdım mermer direkli
Hekimoğlu dediğin de (Narinim) aslan yürekli

Konaklar yapdırdım döşedemedim
Ünye Fatsa bir oldu da (Narinim) baş edemedim

Ünye Fatsa arası Ordu'da kuruldu
Hekimoğlu dediğin (Narinim) o da vuruldu

Hiç yorum yok